Vrátenie tovaru a reklamácia

Vrátenie tovaru a reklamácia
Vrácení zboží a reklamace

Pokiaľ pri doručení či používaní tovaru došlo k akýmkoľvek poruchám, napíšte na naše zákaznícke centrum na e-mail: reklamacia@gigamat.sk
Povedzte nám vnikli problém a my vám navrhnené riešenie.

 


Výmena tovaru

 

 

Rozbalili ste nový tovar a zistili ste, že je poškodený, hoci bol obal neporušený?

Informujte našu spoločnosť. Ideálne do 48 hodín od doručenia, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť.

 

Napíšte nám e-mail na reklamacie@gigamat.sk

Spoločne sa dohodneme na spôsobe výmeny

Pošleme kuriéra, ktorý od Vás odvezie vrátený tovar. Nový tovar vám zašleme kuriérom, ktorý rozváža nové zásielky.

       (Zmluvný prepravca nevie logisticky zaistiť rovnakým kuriérom doručenie novej a zároveň stiahnutie vrátenej zásielky)

 


Vrátenie tovaru - bez udania dôvodu

Výrobok zakúpený cez náš internetový obchod nezodpovedá vašim predstavám? Potom máte možnosť ho vrátiť bez udania dôvodu počas zákonnej 14-dňovej lehoty od dátumu jeho prevzatia.

 

Napíšte nám e-mail s číslom objednávky na reklamácie@gigamat.sk, že tovar vraciate v 14 dennej lehote + uveďte bankové spojenie s číslom účtu na ktorý si prajete zaslať späť finančnú čiastku za vrátený tovar

Súčasne zašlite tovar na adresu: ESA Logistic – Gigamat.sk, U Špejcharu 514, 252 67 Tuchoměřice 

POZOR: do zásielky prosím vložte kópiu dodacieho listu alebo faktúry + naň napíšte tiež bankové spojenie s číslom účtu na ktorý si prajete zaslať späť finančnú čiastku za vrátený tovar

  

Vrátenie tovaru - poškodený alebo nefunkčný

Napíšte nám e-mail s číslom objednávky na reklamacie@gigamat.sk, že tovar vraciate a stručný dôvod Vašej vratky.

Spoločne sa dohodneme na spôsobe výmeny a zaslania náhrady

Pošleme kuriéra, ktorý od Vás odvezie vrátený tovar. Nový tovar vám zašleme kuriérom, ktorý rozváža nové zásielky.

       (Zmluvný prepravca nevie logisticky zaistiť rovnakým kuriérom doručenie novej a zároveň stiahnutie vrátenej zásielky)

 

* V prípade, že pri reklamácii kupujúci uplatní právo na dodanie novej veci alebo odstúpenie od zmluvy, zásielka musí obsahovať tovar vrátane kompletného príslušenstva, poprípade aj darčeka, ktoré boli súčasťou zásielky. V prípade vrátenia poškodeného tovaru si v súlade s platnou legislatívou vyhradzujeme právo na poníženie vrátenej čiastky.


Nekompletná zásielka alebo zámena objednaného tovaru

 

Mrzí nás, že vám zásielka prišla nekompletná alebo mohlo dôjsť pri expedícii k zámene. Prosíme, informujte nás e-mailom na reklamacie@gigamat.sk čo najskôr o výrobku, ktorý vám nebol dodaný. Celú situáciu preveríme a navrhneme vám rýchlu nápravu a riešenie.

 


  ASIST predĺžená záruka

Spoločnosť GIGAMAT ponúka zákazníkom možnosť predĺženia záruky až na 60 mesiacov. Na získanie nároku na túto predĺženú záruku nad rámec zákonnej záručnej doby (24 mesiacov) je nutné splniť nasledujúce podmienky:

Pred vypršaním zákonnej záručnej lehoty si nechať funkčný výrobok bezplatne prezrieť v autorizovanom servise ASIST.

Plne funkčný výrobok musí byť doručený do servisného strediska v období od 21 mesiacov do 24 mesiacov od dátumu nákupu výrobku.

K tejto bezplatnej záručnej prehliadke za účelom predĺženia záručnej doby je zákazník povinný sa preukázať originálom tohto záručného listu potvrdeného predajcom. V záručnom liste musí byť čitateľne uvedené dátum výrobku výrobku, typové označenie a sériové číslo výrobku. Súčasne so záručným listom je nutné predložiť originál potvrdenky/faktúry o kúpe tovaru.

Plne funkčný výrobok musí byť doručený k servisnej prehliadke čistý a kompletný tzn. vrátane všetkých súčastí a príslušenstva.

Po vykonaní servisnej prehliadky bude zákazníkovi v záručnom liste potvrdený nárok na bezplatnú predĺženú záruku o 1 až 3roky podľa toho koľko je k danému výrobku poskytovaná ASIST predĺžená záruka.

Dopravu zo servisu k zákazníkovi zaisťuje výrobca na náklady zákazníka.

Spoločnosť GIGAMAT môže k vybraným produktom ponúknuť predĺženie záruky ASIST záruka 3roky=2+1 alebo ASIST záruka 5rokov=2+3. K celkovej poskytnutej predĺženej záruke GIGAMAT nie je možné pripočítať ďalšie záruky poskytnuté výrobcom alebo bežné záruky na výrobok. Tieto sú už súčasťou predĺženej záruky.

 


   Reklamácia tovaru

 

Napíšte nám e-mail na reklamacie@gigamat.sk

Zaistíme opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze

 

Elektrické a benzínové náradie ASIST a GARDENIUS v záručnej lehote môžete odosielať priamo na adresu servisu:

TOP Nářadí Jeseník, s.r.o. - servis Asist

Janáčkova 760/4

79001 Jeseník

 

Pri reklamácii tovaru na servise k balíku doložte vyplnené reklamačný formulár, kópiu dodacieho listu / faktúry.